Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Παλιοκοπρί και σιχαμέ

31 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άρνηση πληρωμής διοδίων (κορυφαία ατάκα)


http://www.youtube.com/watch?v=lDI2jPb3ft8&feature=player_embedded

Ανώνυμος είπε...

MESA STA SKATA

http://www.youtube.com/watch?v=E76ylSp4R5I&feature=player_embedded

Ανώνυμος είπε...

μια ωραια παραγωγη του 2004 για το λιμανι μας.

http://www.youtube.com/watch?v=Avk3sBH8bLA&feature=player_embedded

Ανώνυμος είπε...

Είναι το έτος 2030...Είμαι 56 ετών...
Δυσκολεύομαι να γράψω αυτό το γράμμα καθώς γύρω μου τα πάντα είναι διαφορετικά.
Δε θυμάμαι να γράψω τα Ελληνικά που μου έμαθαν στο σχολείο καθώς γύρω μου όλοι γράφουν σε μία γλώσσα που δεν μπορώ να καταλάβω.
Τα παιδιά μου διδάσκονται μία γραφή με λατινικούς χαρακτήρες και την ονομάζουν Ελληνικά...Είναι δύσκολο για εμένα να την καταλάβω..

Εχθές βοηθώντας τον μικρό μου γιό για το επικείμενο διαγώνισμα του ,δε πίστευα στα αυτιά μου. Έλεγε ότι το γειτονικό μας κράτος της Μακεδονίας, που συνορεύουμε στην Λάρισα, γέννησε κάποτε έναν τεράστιο
πολεμιστή, τον λεγόμενο Alexandar Makedonski, ο οποίος αφού πρώτα κατατρόπωσε τους Έλληνες, έφθασε μέχρι τα βάθη της Ασίας και δίδαξε τον Μακεδονικό πολιτισμό. Τα λεγόμενα "Μακεδονικά Χρόνια".
Δε γίνεται σκέφθηκα...κάπου υπάρχει λάθος..

Στο σπίτι η γυναίκα μου έχει στολίσει μία γωνιά με αναμνηστικά σουβενίρ από διάφορες χώρες.. Έχει το Κόσσοβο, την Ιταλία, τη Θράκη, τη Ρωσία και τη Μακεδονία, αλλά και μερικά από μέρη της γειτονικής μας Τουρκίας, όπως η Λέσβος η Χίος η Ρόδος και άλλα πολλά που μου διαφεύγουν…
Θυμάμαι μερικά μέρη από αυτά ήταν κάποτε στη δική μου χώρα, τότε που το Αιγαίο μας έφτανε μέχρι εκεί, και ήταν το ιδανικό μας μέρος για διακοπές…Έμαθα κάποια στιγμή ότι θα έπρεπε να το μοιράσουμε, έτσι μου είπαν οι ειδήμονες και εγώ δεν μπόρεσα να το αμφισβητήσω. Δε ξέρω αν ήταν σωστό ή λάθος, άδικο ή δίκαιο. Δεν έχω το χρόνο να ενημερωθώ για όλα αυτά.
Είναι πολύ δύσκολο να αφήσω την εργασία μου και τον ελάχιστο έως μηδενικό μισθό μου, όταν ο κόσμος τριγύρω πεινάει και μάχεται(ή επαναστατεί;) στους δρόμους, αντιμετωπίζοντας στους πενήντα βαθμούς την Ευρωπαϊκή αστυνομία.

Το μόνο που μπορώ να κάνω πλέον είναι να προσευχηθώ, να προσευχηθώ κρυφά στον Χριστιανικό θεό μου. Τον θεό που μου αρνήθηκαν λέγοντας μου ότι προσβάλλει κάποιους άλλους. Να τον λησμονήσω, ενάντια στο κατεστημένο που με θέλει να πιστεύω σε κάποιον άλλο θεό και να φορώ μιαν άλλη φορεσιά που δεν γνώριζα από μικρός….

Δεν με ενδιαφέρει πόσο θα ζήσω και τι ακόμα θα ανεκτώ, αλλά με σκοτώνει το πώς μπόρεσα να τους αφήσω να το κάνουν αυτό στα παιδιά μου.
Δε μπορώ να καταλάβω πως από τη μία στιγμή στην άλλη, ξύπνησα σε έναν κόσμο εντελώς διαφορετικό.
Σε μία Ελλάδα που εξαφανίστηκε σαν θέλησε να παρέχει δικαιώματα και μία καλύτερη ζωή σε κάποιους που μου τους παρουσίασαν ως «αδικημένους».
Μία Ελλάδα που για να μην προσβάλλει τις άλλες εθνικότητες που ξαφνικά την πλημμύρησαν, πρόσβαλε την δική της.
Μία Ελλάδα που ευνόησε όλους τους άλλους και αδίκησε τα ίδια της τα παιδιά….Το αίμα της…..
ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Οι Γάλλοι ακτιβιστές Yann Sarfati, Arnaud Varnier και Geraldine Feuillien αποφάσισαν μετά από αρκετές ανεπιτυχείς διαμαρτυρίες να πάρουν την πρωτοβουλια να καλέσουν όλο τον κόσμο να κλείσει ή να αποσύρει όλα τα χρήματα του από τους τραπεζικούς λογαριασμούς τους.

Αγαπητοί φίλοι και φίλες,
Δημοσιεύουμε σε ελεύθερη μετάφραση από τα γαλλικά, το κείμενο της ανακοίνωσης τύπου – κάλεσμα για αλλάγή του Τραπεζικού συστήματος, που ξεκίνησε στο Facebook, εδώ και μερικές εβδομάδες.

«Ο κύβος ερρίφθη. Ο χρόνος θα δείξει.»

Αγαπητά Μέσα Ενημέρωσης,
Εδώ και λίγο καιρό ο διεθνής τύπος έκανε γωστό το κάλεσμά μας γιά δράση ενάντια στο τραπεζικό σύστημα (bankrun), που δημοσιεύσαμε στο Facebook για να προσκαλέσουμε όλους εκείνους που θά ήθελαν να ακολουθήσουν το παράδειγμά μας και να αποσύρουν τα χρήματά τους από τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς, στις 7 Δεκεμβρίου του 2010
Μετά την ανακοίνωση μας, άνθρωποι από όλο τον κόσμο κινητοποιήθηκαν για να μεταφράσουν στην γλώσσα τους το κείμενο που δημοσιεύσαμε, και να το προωθήσουν παντού, έτσι ώστε να υπάρξει ανταπόκριση αυτής της πρωτοβουλίας μας και στην δική τους χώρα.
Ούτε και εμείς δεν τολμήσαμε να ελπίσουμε ότι ...

CooLis είπε...

Ο "ΣΦΗΚΑΣ" ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΠΑΙΔΙ

Ανώνυμος είπε...

καπετανιε αργει πολυ αυτη η υπογραφη ακομα?

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΚΟΥΩΩΩΩ!!!

oceanos είπε...

Η υπογραφή μπήκε αλλά άνοιξε η πόρτα για να φύγουμε εμείς.

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΚΑΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ; Η ΜΕ ΚΛΩΤΣΙΕΣ;

Ανώνυμος είπε...

με πολλες κλωτσιες.

Ανώνυμος είπε...

μου πηρε μια ωρα ρε οκεανε να αποκρυπτογραφησω το τραγουδι.

Ανώνυμος είπε...

Α ΡΕ ΝΟΥΧΟΥΤΙΔΗ ΓΙΓΑΝΤΑ ΠΗΓΑ
ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΗΜΕΡΕΣ.
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΑΝΓΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΡΥΦΟΥΣ
ΑΣΣΟΥΣ ΣΤΟ ΜΑΝΙΚΙ.
ΜΟΝΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΕΙΕΣ ΜΑΛΑΚΕΙΕΣ ΜΗΝ
ΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ
ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΥ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕΕΕΕ;
ΑΡΕ ΚΛΕΦΤΑΡΑΔΕΣ, ΑΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ, ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΡΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ.

oceanos είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

με πολλες κλωτσιες.

24 Νοεμβρίου 2010 6:44 π.μ.



Και όχι μόνο.
Θα στανιάρει ο πισινός μας.

Ανώνυμος είπε...

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12334&subid=2&pubid=77451148

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ...
ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΤΕ.

http://www.euro2day.gr/news/economy/124/articles/613568/Article.aspx

Ανώνυμος είπε...

kontra tv

http://www.youtube.com/watch?v=KvAHWJRHsh0&feature=player_embedded

Ανώνυμος είπε...

Πώς οι Εβραίοι της Wall Street διέλυσαν την Ελλάδα


http://www.youtube.com/watch?v=CM2Z5U5jM4g&feature=player_embedded

Ανώνυμος είπε...

http://anti-mamalo.blogspot.com/2010/11/blog-post_25.html

Ανώνυμος είπε...

Σε μια συνάντηση του Παπανδρέου με τον πρωθυπουργό της Ελβετίας , ο Παπανδρέου συστήνει τους υπουργούς του :

-Ο υπουργός Δικαιοσύνης , Εργασίας , Υγείας , Παιδείας , Οικονομίας κλπ

Έρχεται η σειρά του Ελβετού που συστήνει αντίστοιχα :

-Ο υπουργός Δικαιοσύνης , Εργασίας , Υγείας , Ναυτιλίας.

Κρυφογελάει ο Παπανδρέου .

Γιατί γελάτε , του λέει ο Ελβετός .

-Μα έχετε υπουργό Ναυτιλίας ενώ δεν έχετε θάλασσα ;

-Όταν μου παρουσίασες τους υπουργούς Δικαιοσύνης , Υγείας , Παιδείας και Οικονομίας , εγώ γέλασα ; sokratis

Ανώνυμος είπε...

Ερχονται και οι αναγκαστικες μεταταξεις για ΟΤΑ απο τον ιανουαριο.
Εξερουνται τα προεδρια των σωμαειων
του ΟΛΠ.
ΑΜ τη νομιζατε συντροφια,ο ΝΟΥΧΟΥΤΙΔΗΣ θα ηταν τοσο βλακας για να γινει σκουπιδιαρης στα γεραματα?
Α ΡΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΙΣΕΣ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ Ο ΝΟΥΧΟΥΤΙΔΗΣ ΦΕΥΓΕΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ ΜΕ ΣΥΝΤΑΞΗ, Ο ΚΟΥΛΟΥΡΑΣ ΘΑ ΠΕΤΑΓΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΚΟΥΦΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΑΖΕΥΗ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ, ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ....
ΑΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΚ, ΑΛΙ ΣΕ ΜΑΣ ΑΔΕΛΦΙΑ.
ΑΡΕ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΔΟΥΝΑ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΦΡΑΓΚΟ ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ.
ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΨΑΤΕ ΚΛΕΦΤΕΣ ΜΑΣ ΠΑΤΟΣΑΤΕ ΑΛΗΤΕΣ ΜΑΣ ΧΑΝΤΑΚΩΣΑΤΕ ΚΤΛ

Ανώνυμος είπε...

To λοιπον εχω κρυφους ασσους στο μανικι μου.

Ανώνυμος είπε...

το λοιπον γιατι ρε φιλε βριζεις αφου το λοιπον οπως το λεει και ο προεδρος σε λιγο παμε για σκουπιδιαριδες εκτος εαν το λοιπον το γουσταρεις και θες να εισαι σκουπιδιαρης

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΙΚΑ ΡΕ ΤΟ ΛΟΙΠΟΝ, ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΑΣΣΟΥΣ ΣΤΟ ΜΑΝΙΚΙ ΣΟΥ Η Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ;

Ανώνυμος είπε...

ετσι δεν μας ελεγε στην συνελευση το λοιπον?

Ανώνυμος είπε...

Το λοιπόν... Δε 'πα νάχεις όσους άσους θες...
Το Flash Royal ΚΕΡΔΙΖΕΙ !
Το λοιπόν...Μόλις χάσαμε.

Ανώνυμος είπε...

27/11/2010 ΣΑΒΒΑΤΟ.Η ΣΕΠ ΕΧΕΙ ΠΕΝΤΕ ΚΑΡΑΒΙΑ ΚΑΙ ΜΑΝΤΕΨΤΕ ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΕΜΠΟ ΤΟΥ ΟΛΠ?
ΟΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΔΥΟ ΣΑΒΒΑΤΑ ΣΤΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΣΑ ΤΟΥ ΝΟΥΧΟΥΤΙΔΗ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΕΕΕ ΟΧΙ ΤΕΤΟΙΑ, Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΧΕΙ ΕΞΟΔΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ, ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΜΠΑΚΑΛΟΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΒΟΙΑ, ΑΡΕ ΠΟΥΤΑΝΑ ΦΤΩΧΕΙΑ ΠΟΥ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΣ ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ ΑΡΕ ΠΟΥΤΑΝΑ ΑΡΕ

Ανώνυμος είπε...

παιδια ακουστε και το αλλο εριξε η cosco και αλλο τα τιμολογια για την msc και ετσι οπως καταλαβαινεται εχερεγεια βρυσουλεσ λογγοι βουνα ραχουλες....